www.goudhartslag.nl
Valuta:
zwarte winterjas,vest heren,broeken heren,sneakers wit heren, veterboots zwart
Thuis ::  Verzenden & retouren

Verzenden & retouren


Welkom in onze winkel online!

1. Onze standaard leveringsmethode is via EMS, fedex, DHL. Verzendtijd is ongeveer 3-5 werkdagen.

2. bevestig uw verzendadres voordat betalen, laat uw telefoonnummer voor contact. Geef een geldig e-mailadres op en controleer e-mails nadat u hebt gekocht voor bijgewerkte informatie. 3. De transittijd van een pakket kost normaal gesproken ongeveer 6-8 werkdagen, afhankelijk van de bestemming, vakanties en factoren die buiten de controle van Postal Service liggen. Als er een vertraging is, moet u meer geduld hebben. Neem dan gerust contact met ons op.

Door onze website te gebruiken, gaat u akkoord met de gebruiksvoorwaarden en ons winkelbeleid. Lees ze aandachtig voordat u een aankoop doet. Wij zijn niet verantwoordelijk voor eventuele aansprakelijkheden die voortvloeien uit misbruik door klanten van onze website! Bedankt voor uw begrip.

verzending Wholesale

Wij verzenden gewoonlijk binnen 12 uur indien het bestelde product op voorraad is. Houd er rekening mee dat onze inventaris voortdurend verandert en dat alle producten op onze website niet gegarandeerd op voorraad zijn op het moment van aankoop. Als uw bestelling niet op voorraad is, nemen wij onmiddellijk per e-mail contact met u op; Geef daarom een ​​geldig e-mailadres op voor contactdoeleinden. Als uw artikel niet op voorraad is, duurt het 1-2 dagen voordat wij de bestelling

verwerken

. Al onze producten worden verzonden door EMS, USPS, DHL of TNT. Nadat we uw bestelling hebben verzonden, ontvangt u een trackingnummer en volgmethode voor uw e-mail, waarna u de status van uw bestelling kunt volgen.

Uitwisselings- en teruggavebeleid

Aanvaardbare redenen voor uitwisseling zijn de volgende: Wij verzenden een verkeerd artikel of items van wat u bestelt. Het product / de producten is / zijn overgelopen. Neem binnen 24 uur contact met ons op als u het pakket ontvangt. wij zullen u helpen om een ​​aankoop te ruilen.

Het / de product (en) zijn / zijn in de verkeerde maat; In dit geval, als we de artikelen terug ontvangen en de maat correct is, sturen we hetzelfde artikel naar u terug. Anders moet u er rekening mee houden dat u uw artikelen op eigen kosten naar ons magazijn moet verzenden.

En als u de items wilt behouden en nieuwe items of een nieuw formaat opnieuw wilt ordenen. Let op: u moet uw artikelen naar ons magazijn verzenden.

Return & Exchange-beleid

Als u verkeerde artikelen plaatst, neem dan binnen 24-48 uur contact met ons op als u het pakket heeft ontvangen. wij zullen u helpen om een ​​aankoop te ruilen. Verzendingskosten voor extra uitwisselingen (retourneren en opnieuw verzenden) zijn de verantwoordelijkheid van de klant. En als u niet van items houdt, betaalt de klant de retourkosten en verzendkosten vanuit ons magazijn.

We vereisen dat u niet alleen de "Beats-plankendoos" gebruikt wanneer u goederen terugzendt. Verpak het vak Beats in een buitenste, aparte verzenddoos. Voor meer vragen, neem contact met ons op en het adres (dit adres kan geen retour accepteren).

Retouradres worden naar u verzonden, maar neem eerst online contact met ons op. Onze winkel behoudt zich het recht voor om geretourneerde artikelen te inspecteren om te bepalen of het product is gedragen, gebruikt of veranderd. Als de geretourneerde Beats niet in een verkoopbare staat is, worden er verzendkosten in rekening gebracht op je creditcard en worden Beats aan de klant geretourneerd. De koper betaalt verzendkosten om producten naar onze winkel te retourneren en er worden verzendkosten in rekening gebracht voor alle beurzen. Terugbetalingen worden direct bij aankomst van het geretourneerde artikel aan de creditcard die in ons bestand is gedaan.

Terug